منوي اصلي

موضوعات

آرشیو مطالب

آخرین مطالب

امکانات دیگر

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد

دانلود کتاب صد جنگ بزرگ تاریخ
نویسنده : الیاس اسماعیل زاده موضوع : <-PostCategory-> چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:دانلود رایگان کتاب ,کتاب تاریخی,دانلود کتاب جنگ,دانلود کتاب با فرمتpdf,



نام کتاب: صد جنگ بزرگ تاریخ
نویسنده: علی غفوری
تعداد صفحات: 200
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
كسانى كه سابقه‏ ى مبارزه در میادین جنگى را دارند، به خوبى به خاطر مى‏آورند در میدان نبرد، مرگ انسان‏ها بسیار ساده اتفاق مى‏افتد و سربازان خیلى زود به مرگ هم‏قطاران، دوستان و حتی برادران خود عادت مى‏كنند اما همین افراد به محض تغییر شرایط و پایان جنگ پى مى‏برند كه در جنگ چه بر آن‏ها گذشته و چه بر سر دشمنان خود آورده‏اند. اما از یك نكته هیچ وقت نمى‏توان فرار كرد: جنگ اجتناب‏ناپذیر است. شاید ضرورى نباشد اما اگر زمان رخ دادن آن برسد، هیچ كس نمى‏تواند مانع آغاز آن شود. نظامیان نقطه آغاز جنگ را سیاستمداران مى‏دانند و سیاستمداران برعكس آنان، جنگ را در نتیجه علامت‏هاى غلط نظامیان ذكر مى‏كنند اما امروز عامل دیگرى نیز به این دو عامل اضافه شده است. افكار عمومى، گاهى افكار عمومى جنگ را مى‏طلبد. در کتاب آماده شده به صد جنگ بسیار بزرگ و تاریخی و گسترده و اثرات آن پرداخته شده است.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.


صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد

آشنایی با هپاتیت B
نویسنده : الیاس اسماعیل زاده موضوع : <-PostCategory-> چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:کتاب پزشکی,دانلود رایگان کتاب,کتاب آشنایی با هپاتیت ب,



نام کتاب: آشنایی با هپاتیت B
نویسنده: گروه مهر ابرار
تعداد صفحات: 101
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
هپاتیت (به انگلیسی: Hepatitis) به معنی التهاب کبد است و انواع مختلفی دارد که بعضی از آنها قابل سرایت هستند و برخی مسری نیستند. بیشتر مبتلایان به هپاتیت از نوع C و B علائمی ندارد. برخی از این بیماران علائم عمومی عفونت ویروسی را نشان می‌دهند از قبیل خستگی، دل درد، درد عضلانی و تهوع و بی اشتهایی، ولی در موارد پیشرفته علائم نارسایی کبدی بروز می‌کند که شامل تورم شکم، اندامها، یرقان و خونریزی‌های گوارشی و ... است . عامل بیماری هپاتیت یک ویروس است و در ابتدا می‌تواند مثل یک سرماخوردگی بروز نماید. ولی بیماری مزمن هپاتیت "C" بر عکس سرماخوردگی معمولی به دلیل از کار افتادن کبد و مشکل بودن درمان می‌تواند حیات بیمار را تهدید کند . در کتاب پیش رو بصورت کامل با نوع ب یا B این ویروس آشنا می شوید و روش های پیشگیری و درمان آن را خواهید خواند.
برای دانلود رایگان کتاب "آشنایی با هپاتیت B" از تک دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد

دانلود رایگان بازی Crazy Chicken Pirates
نویسنده : الیاس اسماعیل زاده موضوع : <-PostCategory-> چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:دانلود رایگان بازی,دانلود بازی کودکانه,بازی اعتیاد آور,

دانلود رایگان بازی Crazy Chicken Pirates
نام بازی: Crazy Chicken Pirates
پلتفورم : pc
ژانر: Action
سال انتشار:2006 
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Focus
حمایت توسط : Focus
درجه بندی سنی : +12
قابلیت آنلاین:دارد

نسخه پرتابل بازی فوق العاده زیبا و با یادماندنی Crazy Chicken Pirates را برای دانلود آماده کرده ایم.این بازی در سال 2006 توانست طرفداران بسیاری را به خود جذب کند و علت آن چیزی نیست جز گیم پلی اعتیاد آور آن !!! این بازی توسط کمپانی نام آشنای Focus ساخته و منتشر شد . شرح بازی : Crazy Chicken Pirates : یک جزیره دور افتاده و بهشتی توسط مرغ های دزدان دریایی مورد تهاجم قرار گرفته است. صفتی که برای این مرغان بیان شده است " بی رحم " میباشد !!! وظیفه گیمر بازگرداندن آرامش و صلح به این جزیره میباشد . تنها هدف شما در این بازی نابود کردن دشمنان وبدست آوردن گنج های با ارزش میباشد.از جمله ویژگی های این بازی زیبا :
- گرافیک بسیار عالی
- بسیار سرگرم کننده و مهیج
- امکان استفاده ی کاملآ رايگان از بازی.
- داشتن محيط زيبا و جذاب.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- داشتن حجم بسیار مناسب.
- مناسب برای گروههای مختلف سنی
- نصب سریع و آسان
-پرتابل بودن
-هشدار : کاملا اعتیاد آور است !!!
دانلود رایگان بازی Crazy Chicken Pirates به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...


صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد

کلیدر
نویسنده : الیاس اسماعیل زاده موضوع : <-PostCategory-> چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:دانلود رایگان کتاب,دانلود کتاب با فرمتpdf,دانلود رمان,



نام رمان: کلیدر
نویسنده: محمود دولت آبادی
تعداد صفحات: 2600
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
محمود دولت‌آبادی، ۱۰ مرداد ۱۳۱۹ در دولت‌آباد شهرستان سبزوار به دنیا آمد. دولت‌آبادی، از آغاز مشاغل مختلفی را تجربه کرد، کار روی زمین، چوپانی، پادویی کفاشی، صاف کردن میخهای کج (این کار هنوزهم دردولت آباد و روستاهای دیگر سبزوارتوسط نوجوانان وجوانان انجام می‌شود )و بعد به عنوان وردست پدر و برادر به عنوان دنده پیچ کارگاه تخت گیوه کشی، دوچرخه سازی، سلمانی و.... بعدها تمام مشاغلی که او در دوران نوجوانی و جوانی خود تجربه کرد، در آثارش نمود یافت. کلیدر رمانی است در ستایش کار و زندگی و طبیعت، که خود دولت‌آبادی بارها گفته‌است "دیگر گمان نکنم که نیرو و قدرت و دل و دماغم اجازه بدهد که کاری کاملتر از کلیدر بکنم. کلیدر از جهت کمی و کیفی، کاملترین کاری است که من تصور می‌کرده‌ام که بتوانم و شاید بشود گفت. در برخی جهات از تصور خودم هم زیادتر است. رمان کلیدر در هشت جلد و بیش از 2600 صفحه بصورت کامل و با بالاترین کیفیت ممکن آماده دانلود شده است.
برای دانلود رایگان رمان"کلیدر" از تک دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد

در تعقیب کاچیاتو
نویسنده : الیاس اسماعیل زاده موضوع : <-PostCategory-> چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:دانلود رایگان کتب,دانلود رمان,رمان ادبیات پایداری,



نام رمان: در تعقیب کاچیاتو
نویسنده: تیم اوبرایان
تعداد صفحات: 34
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
تیم اوبرایان در سال 1946 به دنیا آمد. پدرش کار‌پرداز بیمه و مادرش معلم بود. در «میدوست» بزرگ شد. تحصیلات دانشگاهی‌اش با جنگ ویتنام همزمان شد که زندگی‌اش را زیر و رو کرد. به خدمت احضارش کردند و دو سال در ویتنام جنگید و به درجه گروهبانی رسید، بعد زخم برداشت و به مخالفان جنگ ویتنام پیوست. تجربه دست اول او از روحیات و خلقیات سربازان امریکایی و حضور در جبهه باعث شد روایت دست اولی ارائه کند و جایزه ملی کتاب (NBA) را به خود اختصاص دهد. رمان در تعقیب کاچیاتو هم جز برترین رمان های او محسوب می شود که برایتان آماده شده است.برای دانلود به ادامه مطلب بروید


صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد

دانلود نسخه جدید نرم افزار امنیتی قدرتمند ESET Smart Security v5.0.84.0
نویسنده : الیاس اسماعیل زاده موضوع : <-PostCategory-> سه شنبه 21 تير 1390برچسب:دانلود آنتی ویروس,دانلود رایگان نرم افزار,دانلود نرم افزار امنیتی,

در فضای مجازی امروز که می توان بزرگترین برخورد افکارهای مختلف جهانی با یکدیگر در این دنیای مجازی یعنی اینترنت و وب رخ می دهد باید به مسائلی مانند امنیت نیز توجه کرد . از طرفی انواع تبادل اطلاعات از طریق CD/DVD ها و فلش دیسک ها و ... این موضوع را پررنگ تر نشان می دهد . امنیت در اینترنت و امنیت برای محافظت از رایانه و جلوگیری از آلوده شدن به انواع ویروس ها و تروجان ها و کرم های اینترنتی یکی از دغدغه های کاربران شده است . این ویروس ها اغلب از طریق اینترنت و تبادل اطلاعات از راه های مختلف به رایانه کاربر منتقل می شود . شرکت Eset یکی از شرکت های معروف امنیتی بوده که در زمینه ساخت آنتی ویروس ها و نرم افزارهای امنیتی تجربه ها و فعالیت های زیادی دارد . به همین دلیل وبلاگآپدیت بروز آنتی ویروس نود32  قصد معرفی نرم افزار smart security این شرکت را دارد که کاملترین نرم افزار امنیتی می باشد .
کامل ترین محصول امنیتی شرکت Eset می باشد که در آن تمام قابلیت های یک برنامه امنیتی مانند آنتی ویروس eset smart secerity، آنتی اسپای ور و فایرول را جمع آوری کرده است . این محصول شرکت Eset یکی از پرطرفدارترین ها می باشد . یکی از دلایل موفقیت این نرم افزار این است که این نسخه دارای تمام ابزارهای لازم برای یک کاربر که هم می خواهد سیستمش در برابر ویروس های رایانه ای و فایل های مخرب اینترنتی محفوظ باشد ، بسیار مناسب است . در ضمن استفاده کم از سیستم و کم نشدن سرعت سیستم و هنگ نکردن پیاپی سیستم در هنگامی که آنتی ویروس در حال فعالیت می باشد ، باعث شده که کاربر احساس راحتی را در هنگام استفاده از یک آنتی ویروس قوی و سبک را به این نرم افزار داشته باشد . در این دنیای پر از ویروس استفاده از چنین برنامه هایی ضروری می باشد . با نرم افزار Eset Smart Secuirty دیگر نگران ورود ویروس های رایانه و اینترنتی نباشید . این نرم افزار در هر لحظه سیستم شما را چک کرده و دیگر نیازی نیست شما خودتان بخش های مختلف سیستم را هر لحظه اسکن کنید . با Live Scan نود32 دیگر احتیاجی به این کارها نیست . این نرم افزار آخرین نسخه می باشد که در دیتابیس آن روش های شناسایی و از بین بردن آخرین ویروس های رایانه ای قرار دارد . در ضمن حجم آپدیدت های این نرم افزار بسیار پایین بوده و شما توانایی آپدیدت روزانه این برنامه امنیتی را دارید .

- نرم افزار امنیتی کامل Eset Smart Secutiry دارای بخش های زیر می باشد :
نرم افزار Smart Security یکی از قدرتمندترین های عرصه امنیت رایانه در اینترنت و همچنین رایانه است . این نرم افزار از چهار بخش Antivirus و Antispyware و Firewall  و Antispam تشکیل شده است که باعث می شود شما با نصب این نرم افزار دیگر نیازی به برنامه های امنیتی دیگر نداشته باشید . هریک از بخش های این نرم افزار قدرتمند قابلیت های فراوانی دارند .

-  ESET NOD32 Antivirus
بخش آنتی ویروس با راه اندازی سیستم شروع به کار می کند و لحظه به لحظه  سیستم شما را چک کرده و در صورت یافتن فایل مخرب و ویروس سریعا آن را پاک می کند . دیگر لازم نیست شما فایل هایتان را اسکن کنید . این بخش در هر لحظه همه سیستم را اسکن می کند بدون اینکه شما احساس کنید که سرعت سیستم پایین آمده است . در ضمن بخش آنتی ویروس نود32 بسیار قدرتمند می باشد و اکثر ویروس های موجود را شناسایی و حذف می نماید . همچنین در هنگام اتصال USP ها به کامپیوتر سریعا نرم افزار فعال شده و محیط های حساس را چک می نماید .

- ESET NOD32 Antispyware
این بخش وظیفه چک کردن سیستم در هنگام اتصال به اینترنت و جلوگیری از وارد شدن اسپم ها و هرزنامه هاست که از طریق ایمیل های مخرب را دارد . در واقع اسپم ها باعث کند شدن سیستم و برخی از خرابکاری ها امنیتی و در نهایت از بین بردن اطلاعات سیستم می شود .

- ESET Personal Firewall
دیوار آتش یکی از مهم ترین بخش های هر نرم افزار امنیتی است . این بخش یک دیوار مجازی ایجاد می کند که کنترل ورود و خروج اطلاعات را از کامپیوتر شما در دست دارد . در واقع دیوار آتش زمانی به کار می افتد که شما به اینترنت متصل می شوید و شروع به گردش در اینترنت می نمایید . این قسمت از ورود هکران و فایل های مخرب تروجان و کرم ها به شدت جلوگیری می کند . برای اتصال به اینترنت حتما به این بخش احتیاج دارید که در برنامه کاملsmart security  این بخش موجود است .

- ESET Anti Spam
بخش جلوگیری از ورود انواع اسپم ها مانند اسپم ایمیل ها که با کنترل نرم افزارهایی که به نوعی یکی از راه های ورود انواع اسپم ها هستند ، از ورود این گونه از عملیات های مخرب جلوگیری می کند .
برای دانلود و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد

دانلود کارتون Ben 10 با لینک مستقیم
نویسنده : الیاس اسماعیل زاده موضوع : <-PostCategory-> سه شنبه 21 تير 1390برچسب:دانلودبنتن,دانلودکارتون,کارتون بنتن,انیمیشن بنتن,دانلود انیمیشن,

ben10 , داستان یک پسر 10 ساله به نام بن تنیسون(ben tennyson) است که با پدر بزرگ مکس(max tennyson) و دختر خاله اش گوئن(gwen tennyson) که تقریباً هم سن بن است با ماشین سفری پدر بزرگ به سفر میروند.وقتی که آن ها در جنگل توقف می کنند  ، شهاب سنگی در حدود 20 متری آنها به زمین برخورد می کند بن که تنها به محل برخورد شهاب سنگ رفته ؛ می بیند که شهاب سنگ باز میشود و شئی مانند ساعت نمایان می شود . وقتی که بن می خواهد آن شئی ساعت را بردارد ، آن باز میشد و به دست بن می چسبد و دیگر کنده نمیشود

داستان بن تن(ben10) از اینجا آغاز می شود . از این به بعد بن می تواند به 10 موجود فضایی اصلی و 10 موجود فضایی فرعی تبدیل شود البته فقط با خنک شدن آن ساعت که اسمش اُمنیتریکس(omnitrix) یعنی کلک چندگانه است ...

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.


صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد

Majid Kharatha - Madar
نویسنده : الیاس اسماعیل زاده موضوع : <-PostCategory-> سه شنبه 21 تير 1390برچسب:دکلمه فوق العاده زیبا و احساسی مجید خراطها به نام مادر,

دکلمه فوق العاده زیبا و احساسی مجید خراطها به نام مادر با 2 کیفیت

( این دکلمه به صورت زنده در کنسرت اجرا شده است )

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.


صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد

تئاتر کمدی داماد دیوانه
نویسنده : الیاس اسماعیل زاده موضوع : <-PostCategory-> سه شنبه 21 تير 1390برچسب:دانلود تئاتر,تئاتر کمدی,تئاتر خنده دار,دانلود تئاتر طنز,

این کمدی بسیار خنده دار برای اولین بار به کارگردانی آقای سعید خاکسار در دماوند اجرا شد .به هر حال امیدواریم خوشتون بیاد.

برای دانلود و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.


صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد

آنتی ویروس شید
نویسنده : الیاس اسماعیل زاده موضوع : <-PostCategory-> سه شنبه 21 تير 1390برچسب:دانلود رایگان نرم افزار,دانلود آنتی ویروس,نرم افزار امنیتی,دانلود شید آنتی ویروس,

شاید اسم ضد ویروس شید به گوشتون خورده باشه و یا شاید خبر این آنتی ویروس ایرانی را در تلویزیون یا رادیو دیده یا شنیده باشید. اگر نشنیده اید تنها کافی است آنتی ویروسی را در نظر بگیرید که همزمان با دو موتور NOD32 و Avira (که هر کدام جزء قوی ترین ها هستند) اسکن هایش را انجام می‌دهد و در کنار اینها تعدادی سیستم هوشمند برای سرعت بخشیدن به این همه قدرت دارد و تمام اینها توی یک محیط ساده، زیبا و فارسی قرار گرفته است که برای تمامی افراد قابل استفاده است. چیزی که در حال حاضر در ذهن تصور کرده اید ضد ویروس شید است. به علاوه شما می توانید رایگان آن را دانلود و حتی یک بار بروزرسانی کنید و حتی سیستم خود را پاکسازی نمایید. این ضد ویروس حدود 9 ماه دوره ی آزمایشی داشته و 3 ماه هم میشه که وارد مرحله فروش شده و به قول معروف امتحانش رو پس داده.



درباره ما

نویسندگان سایت

پیوند روزانه

پیوند وبلاگ
Change By :javandownload.loxblog.com